Krokettenavond Jonggivers

Het is weer tijd voor het jonggiver evenement van het jaar! De jonggidsen en jongverkeners verwelkomen jullie met veel plezier op hun krokettenavond. Julie kunnen vanaf 18h genieten van kaas-, vlees- en garnaalkroketten! Nadien kan iedereen nog gezellig blijven hangen voor een drankje. De winst die we hiermee verdienen zal dienen om de leden een extra leuk kamp te bezorgen met onder andere een activiteit van het kampterrein weg! Tot dan!

Het aanbod:

• Kaaskroketten
  • Garnaalkroketten
  • Vleeskroketten

Dit is zowel verkrijgbaar in porties van 2, 3 of à volonté. Daarnaast bieden we ook heerlijke ijsjes en drankjes aan!

Diezelfde avond is het waarschijnlijk ook voor iedereen de laatste keer scouts. Kom gerust een beetje eerder of blijven nog even plakken om een kroketje mee te smikkelen!

Tot dan!