Jongverkenners

Leeftijd:
11-14 jaar

Jongverkenners (jongens 11 - 14 jaar) trekken er graag op uit in de natuur of verkennen hun buurt. Op tentenkamp koken ze hun eigen potje. In vaste leefgroepjes of patrouilles werken ze samen en nemen ze initiatieven: van kattekwaad tot leuker. Jongverkenners krijgen een waaier van mogelijkheden om mee te beslissen, zelf de handen uit de mouwen te steken en allerlei vaardigheden onder de knie te krijgen. Stilaan leren ze dat scouting niet stopt als de vergadering is afgelopen.

Maandprogramma:

Jeeeeejjj het is al maart, de lente staat voor de deur!! Nu kunnen we zeker allemaal in ons volledig scoutsuniform komen. Dat belooft voor de komende leuke vergaderingen. Deze maand hebben we opnieuw de leukste vergaderingen voorbereid voor jullie, dus tot snel!!!!!!!

Zondag 3 maart 2024  van 14:00 - 17:00

dikzakkenvergadering

Neem allemaal een dik kussen mee want vandaag is het dikzakken vergadering, en doe je vuilste kleren aan want het belooft vettig te worden. BE PREPARED (Ps. We verwachten iedereen in uniform!!)

Zondag 10 maart 2024

EETDAGEN

De leiding is hard aan het werken op de eetdagen, dus deze week geen vergadering! Maar gelukkig kunnen jullie heerlijk komen eten op onze eetdagen, see you there 😉 (PS: zeker niet vergeten inschrijven!!!) link🔗:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfAGLPMB13JVC8EmBVV2GhJhysdySJGKd1ZJAZqo55vldObcw/viewform?usp=sf_link

Zondag 17 maart 2024 van 11:00 - 14:00

Woudloperskeuken

De vergadering waar iedereen het hele jaar naar uitkijkt: woudloperskeuken! We trekken de natuur in om op een echte scouteske manier ontbijt klaar te maken, wij maken jullie favoriete vleesje klaar op de bbq. Neem jullie favoriet vlees mee en zo kunnen jullie verschillende smaken ontdekken! We bakken en preparen alles op de scouts de enigstebenodigdheden zijn dus jullie vleesjes!!!

Zondag 24 maart 2024

Dit weekend is jullie leiding allemaal te samen op leidingsweekend, dus nu is er geen vergadering!

Zondag 31 maart 2024

Pasen

Dit weekend is het Pasen, weer geen vergadering jammergenoeg! Veel succes met eitjes rapen, dan zien we jullie volgende week voor het fantastische Paasspel!

Mossel, Bram, Jeroen, Klara, Zita & Noah

Klara Torrekens