Jonggidsen

Jonggidsen (meisjes 11 - 14 jaar) trekken er graag op uit in de natuur of verkennen hun buurt. Op tentenkamp koken ze hun eigen potje. In vaste leefgroepjes of patrouilles werken ze samen en nemen ze initiatieven: van kattekwaad tot leuker. Jonggidsen krijgen een waaier van mogelijkheden om mee te beslissen, zelf de handen uit de mouwen te steken en allerlei vaardigheden onder de knie te krijgen. Stilaan leren ze dat scouting niet stopt als de vergadering is afgelopen.

Maandprogramma:

Heeeey! De maand April staat voor de deur en wij hebben opnieuw een maand vol leuke activiteiten gepland! Hou zeker het weekend van 18 en 19 maart vrij voor onze jaarlijkse eetdagen!

Zondag 7 april van 14 uur tot 17 uur paasspel

Heb je het al gehoord? Blijkbaar is de paashaas langs geweest op de scouts. Wij gaan samen een kei leuk paasspel spelen. Kom zeker naar de scouts want misschien krijgen jullie wel iets lekkers…

vrijdag 12 april tot Zondag 14 april ledenweekend

Ik kan het beste nieuws ooit meedelen! we hebben niet één dag scouts maar 3 dagen,jeeej !!!!! Hoe komt dit? Wel we gaan namelijk op een 2de ledenweekend. Wij kijken er alvast naar uit.

Zaterdag 20 april van 14 uur tot 17 uur verrassingsvergadering

Ra Ra Ra wat gaan we doen vandaag? Dit is voor jullie nog een verrassing, dus kom zeker naar de vergadering! P.s. we gaan een fiets nodig hebben, dus kom zeker met de fiets!

Zondag 28 april van 14 uur tot 17 uur rechtdoortocht

Trek je wandelschoenen aan en kleed je maar warm aan. Vandaag gaan we op een spannend avontuur! We nodigen jullie uit om deel te nemen aan onze rechtdoor tocht, een uitdagende wandeling!

Stevige scoutslinker,

Britt, Lies, Nette Thimon, Vince, Duffy