Startvuur zaterdag 15 september

Hoera, het nieuwe scoutsjaar kan bijna weer beginnen! Naar jaarlijkse gewoonte vieren we dat ook dit jaar weer met een heus startvuur!
15 september start de dag om 14:00 met super coole activiteiten om zo kennis te maken met de nieuwe leiding. Een kabelbaan, springkastelen en nog zoveel meer mogen hierbij zeker niet ontbreken! Vanaf 17:00 zijn ook alle ouders welkom om samen te genieten van een heerlijk pastabuffet à volonté! Inschrijven kan door een mail te sturen naar groepsleiding@scoutsboortmeerbeek.be. Kinderen betalen 8 euro en volwassen 10 euro. Hierna steken we het kampvuur aan en kan u genieten van heuse live optredens. Bereid u alvast voor op een leuke avond vol dansen, plezier en gezelligheid!