Info kamp en inschrijvingsavond

Het scoutsjaar is helaas weer bijna gedaan, maar gelukkig gaan we deze zomer nog eerst allemaal samen op kamp! Alle praktische informatie (vertrek en thuiskomst, bagage, thema, bezoekdag,...) kan je lezen in het kampboekje.

Inschrijven voor het kamp kan nog tot uiterlijk 15 juni (zie boekje). Ook als je niet meegaat op kamp verwachten we dat je dit via mail laat weten aan de groepsleiding. Zo zijn we zeker dat niemand per ongeluk vergat om in te schrijven maar wel mee wou. Om in te schrijven verwachten we dat je volgende 3 dingen in orde brengt tegen 15/6:

1. Het kampgeld* storten: dit bedraagt 95 euro voor kapoenen en 150 euro voor alle andere takken. Graag het bedrag overschrijven op het rekeningnummer van de scouts (BE64 7360 1096 9552) met vermelding van  'kampgeld NAAM en TAK vh kind'
  2. De individuele steekkaart invullen. Als je die aan het begin van het jaar al ingevuld hebt, kan je deze bij de groepsleiding opvragen voor controle. Deed je dat niet dan vragen wij om een nieuwe in te vullen (zie blanco formulier).
  3. Het inschrijvingsstrookje invullen, ondertekenen en bezorgen bij Andreas Doms (Salvialaan 8, Schiplaken) of in de brievenbus van de scouts (Schoubroekstraat 21b, Boortmeerbeek). Duid hierop aan welke optie over de individuele steekkaart en tatanusinenting van toepassing zijn. Opgelet: voor elk lid graag een apart strookje invullen.

Om praktische redenen organiseren we een gezamenlijke inschrijvingsavond waarbij jullie de inschrijving onmiddellijk in orde kunnen maken. Dit moment vindt plaats op zaterdag 26 mei van 20u30u tot 21u30 aan de scoutslokalen.

Naast de inschrijving zelf kan u er ook terecht voor:

• een babbeltje met de leiding voor meer informatie of vragen te stellen;
  • het fiscaal attest van het kamp in 2017 in Lo-Reninge (enkel leden die toen jonger dan 12 jaar waren);
  • het ondertekenen van het terugbetalingsformulier van het ziekenfonds door de groepsleiding (opgelet: breng zelf het juiste formulier mee!);
  • een scoutsdas te kopen (11 euro) Dit is onmisbaar op kamp!.

Kan u er niet bij zijn, dan kan u steeds de het inschrijvingsstrookje én de individuele steekkaart ten laatste op 15 juni doorsturen naar andreas_doms@live.be of binnen brengen bij Andreas Doms (Salvialaan 8, Schiplaken) of in de brievenbus van de scouts steken (Schoubroekstraat 21b, Boortmeerbeek). Vergeet ook niet om tijdig de kampprijs te betalen.

Met vragen kan u steeds terecht bij de groepsleiding (groepsleiding@scoutsboortmeerbeek.be)

Wij kijken samen uit naar een ongetwijfeld fantastisch kamp,

Tot dan!

de leiding en groepsleiding

*We weten dat dit voor sommige huishoudens niet vanzelfsprekend is, zeker niet als er meerdere kinderen meegaan op kamp; vormt dit een probleem, aarzel dan niet de groepsleiding te contacteren om dit vlot en discreet een oplossing te zoeken.