Nieuws

Wij nodigen iedereen van harte uit op onze jaarlijkse eetdagen!! We hopen jullie massaal te mogen verwelkomen, de opbrengst gaat dan ook integraal naar onze werking.

GEEN SCOUTS

• 29 oktober (leidingsweekend)
  • 4 februari (lesvrije week)
  • 24 maart
  • 31 maart (Pasen)

SCOUTSKAMP

Dag iedereen
Alle info om er samen met ons een geweldige startdag van te maken, vind je hier:

Zaterdag 23 september tussen 14u en 17u voor alle takken! Vanaf 17u zijn ook alle ouders, oma's, nonkels, vrienden en ... welkom!!!

Beste ouders en leden

Heeeyyy iedereen

Op zondag 27 november is het weer onze jaarlijkse wafelverkoop. Met de opbrengst kunnen wij leuke dingen doen op kamp!

Wij lopen door de straat van heel Boortmbeerbeek. Ook voor of na de scouts kan je een doosje kopen, maar OP = OP!

Dag iedereen

Kampdata

Het kamp zal doorgaan van:

Op zaterdag 28 mei organiseren onze jonggivers hun krokettenavond! Met het geld dat ze verdienen kunnen ze een leuke activiteit doen op kamp! Iedereen is welkom vanaf 18u!

Hun aanbod:

Pagina's