Inschrijvingsavond kamp 2018

Datum:
26/05/2018 - 20:30 to 21:30

Om praktische redenen organiseren we een gezamenlijke inschrijvingsavond waarbij jullie de inschrijving voor het kamp in juli 2018 onmiddellijk in orde kunnen maken. Dit moment vindt plaats op zaterdag 26 mei van 20u30u tot 21u30 aan de scoutslokalen.

Naast de inschrijving zelf kan u er ook terecht voor:

• een babbeltje met de leiding voor meer informatie of vragen te stellen;
  • het fiscaal attest van het kamp in 2017 in Lo-Reninge (enkel leden die toen jonger dan 12 jaar waren);
  • het ondertekenen van het terugbetalingsformulier van het ziekenfonds door de groepsleiding (opgelet: breng zelf het juiste formulier mee!);
  • een scoutsdas te kopen (11 euro) Dit is onmisbaar op kamp!.

Kan u er niet bij zijn, dan kan u steeds de het inschrijvingsstrookje én de individuele steekkaart ten laatste op 15 juni doorsturen naar andreas_doms@live.be of binnen brengen bij Andreas Doms (Salvialaan 8, Schiplaken) of in de brievenbus van de scouts steken (Schoubroekstraat 21b, Boortmeerbeek). Vergeet ook niet om tijdig de kampprijs te betalen.